onsdag 18 december 2013

förkylning i fingret?!

hoppas ni gillar min kalender nu.. jag har ju gjort den enbart för eran skull.. vi får se om jag gör detta nästa år med eller om jag hittar på något annat då :D men iaf till dagens inlägg som är utöver kalendern!

i onsdags förra veckan vaknade jag o hade jätte ont i mitt finger och detta blev värre o värre så i lördags fick jag åka in o kolla upp det och fick till svar att jag hade en förkylning i fingret?!?!?! men hallå hur får man det lixom, det verken nyser eller har feber :P heh men jag fick tabletter utskrivet som jag började äta på en gång och om 2 dagar ska jag vara frisk o kan tala om att jag hat fortfarande ont i fingret! och de har satt sig i fotleden med! men detta i foten har jag haft i många år utan att fått hjälp med men jag misstänker ju reumatism men när jag sökte för det för ett par år sedan så var jag för ung men idag är jag de inte?! man kan ju för fan födas med den sjukdomen !!!!

sen ska vi uppdatera om något lite större! min lilla lilla tjej har blivit stor !!!! hon har nämligen valt själv att sluta med blöja på dagarna :D detta gör att hon själv går på toa när hon behöver! och nu inatt fick jag henne att sova själv i sin säng utan problem utan hon kämpade på kvällen för hon ville ju inte sova! sen så när hon väl somnade så sov hon hur bra som helst hela natten o vaknade nu klockan 8 o var pigg, gick på toaletten o på med trosorna istället för blöjan o lite andra toavänliga kläder :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar