torsdag 19 december 2013

en bra dag

ja idag är det verkligen en bra dag av flera anledningar, först så började dagen ganska mjukt med tvillingvarna, jag behövde med andra ord inte tjata mig blå i ansiktet :P hehe sen så tog jag en skön dusch och slappnade av lite medan de två små kollade på tv o tvillingarna va ju på väg till skolan då så de va lugnt, sen kollar jag in datan o konstaterar att jag vunnit en tävling jag var med i igår om en sulky :D typ första gången jag vinner något så stort, en 100 på triss räknar jag knappt. nu ligger Texas för att vila sig lite o tuva leker o är inne på dag 4 som blöjfri!! min stora tjej. och ikväll ska vi ha barnvakt för vi ska på julbord med Henriks jobb :D så dagen kan inte bli bättre känns det som. dock har jag lite tråkiga saker att ta tag i så som tvätt o disk :P men men de är inte så farligt med tanke på allt bra idag med :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar