tisdag 1 oktober 2013

en tur i skogen

ja jag o barnen tog oss ut i skogen idag, 1 timme var vi ute o letade kottar o annat kul att pyssla lite med :D så tuva hittade massa roligt att ta med hem som vi ska göra små figurer av o lite annat kul :D texas somnade nästan på en gång när vi kom in i skogen så han fick stå på gångvägen när jag o tuva gick in lite i skogen så hon fick leta runt bland alla stubbar o grenar vad för spännande man kunde hitta. nu är hon jätte trött efter som det tar en del på krafterna att klättra i skogen så länge när man är så liten så hon tänkte sova lite o jag känner mig pigg :D så båda barnen blev uttröttade o jag bir piggare så detta kanske är en sak o göra dagligen eller iaf någon gång i veckan kan de vara bra o komma ut i naturen på de viset. sen ska farfarn komma på besök med o då tänkte jag att vi skulle ta en runda med barnen till lekparken o så ska jag se om jag kommer iväg o hämta ut mitt paket med kanske?!

                                                        bild från timmen i skogen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar