tisdag 8 oktober 2013

känner sådär idag

usch sådana här dagar gillar inte jag.. känner mig nere o vill inte riktigt.. BLÄ på allt bara. brödet gick år skogen! texas på dåligt humör, tuva som bits, tjat på tvillingarna o så skulle jag behöva handla men nu när allt är så jobbigt som de är så orkar jag inte de häller så får bli ett mess till gubben så får han köpa med sig de hem! nej nu saknas de bara att man slår sig eller ramlar u duschen eller något! varför ska man ha dessa dagar för när inget blir riktigt bra. jag vill hitta på något men finns inget jag vill göra.

jaja i morgon blir de att gå till Bodil iaf om inte någon är sjuk vill säga! o med min tur ligger vi la i maginfluensa!! nä man skulle kanske gräva ner sig eller lägga sig under täcket o sova istället..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar