tisdag 29 oktober 2013

ojojoj

jaha nu va de ett litet tag sedan jag skrev igen! men de får jag råda bot på genom att skriva lite idag! så igår va de utklädning på öppna förskolan och mina barn o jag o sabina hade klätt ut oss! och lite god fika slank det ner med!
sen så idag har de inte hänt jätte mycket, jag har ringt läkaren, AF och fixat barnvakt till fredag! sen så kommer ev syrran ner en runda sen på en kopp kaffe o tjata bort en liten stund. sen ikväll så ska min man iväg :( men men ibland blir de såhär! o i morgon ska jag till BVC med texas så ska han vägas o mätas! men de blir nog kanon. sen ska jag försöka komma ihåg att tala med henne om tuvas fötter med men de skulle inte förvåna mig om jag glömmer. sen torsdag är de en dag tuva gillar! Tuva ska nämligen ha hem en kompis då o leka lite! sen är de fredag då ska jag till AF o sen blir de att handla lite efter det för att sedan dra hem o äta lite o sen upp till farmor på fest. sen får de nog vara lite lugnt i helgen!



vill ni höra en annan bra låt med honom så lyssna på sambofet! den är för stunden min favoritlåt!

1 kommentar: