torsdag 24 oktober 2013

dominant eller UG

ja nu läser jag ju femtio böckerna o ska hämta de andra två på fredag men sitter i en het diskussion på FL och de handlar om just detta ämnet jag tror denna boken har fått MASSA tjejer att få upp ögonen för en kille som är lite dominant! med andra ord de börjar söka killar som vet va de vill ha vilket är en sexig egenskap hos en kille.. min man är INTE dominant men han vet vad han vill ha ändå! vilket jag älskar. Hanr är en redig mjukis egentligen o de är grymt mysigt! men som denna tjejen förklarar vill hon har en kille som är badboy (dominant) för hon är trött på mjuksex o mjukisar. jag vet inte jag trivdes när jag hade en dominant kille men jag trivs mer nu när jag vet till 100% att jag är älskad o han försöker inte bestämma ALLT jag ska göra utan vi har de mer gämnställt mellan oss. men jag vet att även om min man är en mjukis så skulle han alltid skydda oss.. för skulle någon gå på mig eller barnen på något vis så skulle han på en gång skydda oss! han skulle bli ett monster för ingen får skada hans familj! detta tycker jag personligen är mycket bättre. än att bli styrd dagligen! du ska göra si eller så ditt o datt o aldrig få säga till om något. nej tjejer killen i boken ska ni hålla er till i boken... mannen ni ska träffa ska absolut vara den som ni vill se uppfostra era barn. jag har hittat mannen jag vill leva med men killen i boken är spännande men han får vara i mina böcker!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar