torsdag 3 oktober 2013

ett break

japp exakt som de står tar jag ett break för stunden, denna dagen har rullat på som bara den.. började som vanligt med att få upp barnen o göda dem. sen när de va avklarat så monterade jag ner vårat slott efter som ingen använde det mer än jag o henrik till o hänga tvätt på o slänga in barnens leksaker i :P så nu är de borta, sen sopade jag av golven, gav texas mat igen, lagade middag till mig o tuva så åt vi lite och de avlöste jag med att dammsuga huset och sist men inte minst så har jag nu bröd och knäcke på jäsning så jag vilar lite medan de får jäsa klart vilket jag kan behöva sen när brödet o knäcket är ut bakat tror jag att jag ska ta o kolla lite på en film eller något o bara få vara lite. nu sover tuva o snart texas med hoppas jag iaf!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar