onsdag 2 oktober 2013

mysdag.

ja idag får de vara lite mysdag här hemma. vi började dagen hos bodil o har lekt av oss så nu har jag två utslagna barn, men jag gjorde middag när vi kom hem vilket även resulterade i en låda till henrik o frysa in o 6 burkar till texas med :D ändå får vi var sin portion här hemma även rambou så indonesisk gryta räcker till många och är ganska mager mat med :D men barnen får äta sen när de vaknar. väcker dem inte för o äta lixom. så nu funderar jag lite på något fint väggord att sätta i min tvättstuga. någon som har något tips. o även göra instruktionslapparna lite snyggare hur man tvättar o torkar allt i maskinerna.

sen vet jag inte om jag ska göra lite choklad bollar med tuva med?! kanske kanske inte jag har inte bestämt mig ännu men det är inte omöjligt. men annars ska jag nog ta de ganska lungt, kolla en film kanske med tuva o vila lite sen innan pappan kommer hem från jobbet. vi skulle ju lekt med hugo och elek idag men de gick inte sen för de skulle iväg så de får bli en annan dag men de gör att jag har lite tomrum i planeringen idag :P hehe


pözz


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar