tisdag 22 oktober 2013

en sådan dag bara

ja idag är de en sådan dag bara känner jag! allt som kunnat har gått emot mig. har inte fått sova redigt inatt pga ont i ryggen. sen fick jag tjata som en idiot på barnen att de skulle få i sig frukosten o borsta tänderna innan de skulle iväg till skolan vilket kan vara ganska jobbigt! sen åker de och jag får lugn i ca 30 min, då ringer farfar och vill komma hit o han är självklart välkommen. sen går de ganska bra jag gör middag barnen äter snällt o inga större problem. farfar kommer o barnen är snälla bara lite smågnäll vilket jag kan stå ut med. sen åker han o min man kommer hem, MYS men då satte barnen fart. INGET va bra längre o de bråkade med varandra o de två små bara grät hela tiden. nu var de säkert trötta men ändå. försöker få texas att somna men va omöjligt så han har sovit 30 min totalt idag så han lär somna gott sen tror jag! nu ska de sova o jag får börja tjata om pyamas istället. o sen dög inte filmerna jag hade plockat fram o jag fick krångla med det. o nu satte jag mig här en liten stund o redan kommer tuva upp o gnäller lite till. o hon har inte sovit alls idag o borde vara jätte trött så hon ska sova! men jag bryr mig nog inte mer ikväll utan jag ska bara vila!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar