torsdag 26 september 2013

funderingar

jag förstår inte hur de funkar detta med många barn?! visst vi har 4 barn här hemma men som de som skaffat 8-10 barn om inte mer?! jag skulle aldrig kunna fixa det. 4 barn är precis vad jag klarar av. jag älskar de 4 barnen vi har hemma.. men få tiden att räcka till med så många, tänk bara tvätten, en maskin funkar ju inte utan man måste ju ha typ 2 maskiner igång hela tiden o torktumlare. de blir ju massa tvätt hela tiden o vika all den med, fy va tråkigt, jag vet bara va tråkigt de är efter 6 personer. eller städa efter alla barnen. jaja att folk klarar så många barn är otroligt o jag avundas dem! jag är slut med 4 barn o ser hemsk ut men kolla bara mirka som har 12 barn o ser hur pigg ut som helst! jag önska jag hade hälften av hennes energi..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar