måndag 2 september 2013

dåligt uppdaterad

ja nu har jag inte uppdaterat på ett tag igen men idag tar jag mig i kragen. men vet inte va jag ska skriva om, denna listan med att skriva varje dag funkar inte utan jag gör så att jag lägger in lite ibland från sådant o skriver om de jag känner för istället!

som idag tänkte jag skriva om att tuva är lite sjuk eller ja hon har någon form av sår på tungan som gör ont, så hon har svårt att äta men dag börjar det bli bättre så vi får se hur det går med middagen idag :D jag har gjort fiskpinnar till tuva och henrik :D så potatis o löksås och jag tar korv istället för fiskpinnar så jag slipper bli sjuk, men då får tuva i sig lite nyttigheter :D så blir de broccoli o blomkol o morötter till :D MUMS!!!!

så idag har jag ju tillagat fisk då! o jag klarade fiskpinnar iaf! så jag ska se om jag inte kan göra fisk lite oftare till familjen, behöver dock köpa handskar för de kliar jätte mycket på händerna idag :( men de är de värt om jag kan göra redig mat till min familj, dom behöver fisk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar