onsdag 18 september 2013

en helt vanlig onsdag typ

ja precis så är det idag känns det som. dagen började med frukost o som alla onsdagar blev det att åka till Bodil o leka lite, sen sen hem o laga middag medan barnen sover lite efter som de är trötta efter ett par timmars lek. sen mata texas som vaknar medan jag gör maten. o sedan väcka tuva som vill sova mera för hon är trött om du frågar henne. sen när de är avklarat blir det lite mys eller städ eller om något annat måste göras men idag tog jag de lugnt o sorterade lite nya kort som kom med posten idag. sen är de snart kväll och dax för kvällsmat, men idag hände något annorlunda. vi åkte upp till karin o abbe o fikade o bestämde en mini semester i oktober med dem. så nu ska jag hotta någon som vill ha mina djur en helg. men de ska nog inte vara omöjligt svårt... sen kom vi hem åt o nu ska barnen somna är tanken men de tänker inte samma,.. men nu funderar jag på att pyssla lite men jag vet inte,.. vad ska jag hitta på idag lixom?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar