onsdag 7 augusti 2013

oombedda råd?

läste nyss en artikel om detta med att få råd utan att man frågat om de. e de bra eller dåligt tross? jag vet inte va jag tycker är rätt eller fel men frågar du mig är de okej att ge råd men man ska tänka sig för. min familj är sådan att man ger råd om man kan. som dom kan säga "delina du ska inte testa o göra såhär de kanske går lättare?) o visst ibland funkar de kanon ibland inte. men allt beror ju på vad de handlar om. är de hur ofta mina barn badar vet jag vad som är bäst. tuva ska i badet varannan dag o vid behov o texas en gång i veckan för hans exem om de inte handlar om haver då.. men är de ett nattningsknep tackar jag o tar emot. men jag blir aldrig arg om någon vill väl men jag säger till att jag har koll på de o detta funkar för mig..

som för tillfället skulle jag kunna göra vad som för bättre nattvanor och hur man får texas till att inte vara så klängig på mig hela tiden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar