lördag 10 augusti 2013

färger till barn

så idag börjar mina 30 dagar för denna gången med lite andra kategorier, allt kommer vara enligt vad jag tycker o kanske lite information från andra sidor men allt är från min synvinkel

så detta med färger till barn, det är en stor o ganska svår fråga med.. min dotter använder alla färger MEN jag parar ihop de så det syns att hon är flicka, en tröja med blixten på får hon kanske ha kjol till och så. medan texas vill jag inte ha rosa på eller hel lila kläder men lite lila gör inget. men de e ju bara va jag fått för mig, pojkar kan ha rosa men jag vill inte det. så här hemma plockas allt rosa bort när tuva inte kan ha de mer o alla kläder men flickiga mönster på med så som blommor eller några andra gulligulliga figurer som är lite för flickiga, men de är jag som vill ha de så, sen gillar jag gröna o blå färger på texas o gärna skjorta. så de kommer det att köpas upp en hel del till honom! medans tuva har mestadels klänningar på sig o några par byxor med o så självklart. hon har snygga jeans o så hon kan ha på sig.

Men om vi går tillbaka till detta med färg så är de så stort med olika färger, vill texas när han är större ha rosa gosedjur så självklart :D jag kommer även köpa en rosa skjorta till han sen med för de är så fint på killar av någon anledning. men då är rosa okej men när jag väljer färgen till hans rum blir det grönt av två anledningar, grönt är en fin färg som passar ett pojkrum men det är även en lugnande färg vilket han som är lite oroligt lagd kan behöva medan tuva ska få ett lila rum vilket är en ganska stark färg men jag tror de kommer bli jätte snyggt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar