lördag 24 augusti 2013

livs uppdatering

ja jag tänkte de kunde vara kul att läsa något annat än bara massa upraddat som jag vill skriva om här i bloggen utan kanske lite om vårat liv med.. jag ska se om jag inte kan ha att skriva dagligen om något med min familj sen, kanske inte jätte mycket men ett par rader iaf :D

men iaf de har hänt en del här hemma nu.. tuva har ju haft barnkalas o grejer vilket hon gillade. hon ärju för guds skulle 2 ÅR.. vem stal 1½ år från mig för nyss minns jag allt att hon kröp o inte kunde prata eller något utan lyckan var när hon ålade sig fram en meter eller så!!!  jaja nu har de bara sprungit förbi o jag måste ta till vara  mer på de små stunderna med barnen när jag kan mysa lite med dem o så.. sen så texas han kryper för fullt nu (han tryckte jag ju nyss ut?!?!?!) o han står upp med hjälp o har börjat gå runt möblerna!!!! de ska enligt mig vara omöjligt som känner att han är 1 månad istället för 8!!! men så är det..

sen så söker jag ju jobb... så dagis till barnen blir det med! de ska bli spännande o har ni några ra tips till dagiset med kläder o så som ska med så skriv gärna ner de i en kommentar eller om ni bara vill uppmuntra min blogg lite skulle det vara kul så ja jag försöker tala om för er att skriva en kommentar till mig om va som helst, om du älskar mig eller bara vill säga att jag har en trevlig blogg eller vad du tycker jag ska ändra på kanske????


så slick i örat på er så kommer de mer i morgon :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar