måndag 12 augusti 2013

3. kändisar

denna kategori är de nog många som tänker jaha då ska hon rabbla upp sina favoriter men NEJ! jag har självklart mina favoriter jag med men denna gången handlar de om alla som är kända på något vis. tex kungafamiljen, politiker och andra inom kändisskapet!  detta irriterar mig jätte mycket. när tex estelle föddes så stod detta i varje tidning, eller en av de alla kända människorna dör ojojoj eller den rockstjärnan tar droger SKANDAL!! men när min pappa dog va de la ingen tidning som brydde sig. eller när mina barn föddes inte var det med på tv. och de man vet om som tar droger (jag är glad att de slipper media) men det irriterar mig så grymt! de är inte mer människor än jag o du är. de ända är att de gör något lite ovanligare än är butiksbeträda eller trädgårdsarbetare så de har en sjuk lön och lever lyx, men annars är de ju som vi, kött och blod.. de har känslor som alla andra men de måste ofta dölja sina! jag tycker detta är sååååå fel !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar