onsdag 21 mars 2012

UTVILAD

ja de e helt underbart.. vaknade  idag o va HELT utvilad vilket är de underbaraste som finns :D har nog inte gjort de sedan tuva föddes.. visst min sambo är underbar som tar henne på helgen så jag ska få sova lite.. men jag vaknar ju av minsta lilla ljud hon gör.. som i helgen så skulle henrik ta henne på natten sen så vaknade tuva till och vill ha tutten och utan att vakna.. eller vaknade gjorde jag men jag gick som i en dvala så de blev bara upp gav henne tutten som huvudet på kudden igen så vaknade jag inte fören min sambo kom med frukost på sängen som han brukar överraska mig med på söndagsmorgonen..<3

men inatt så har tuva sovit HELA natten och sover ännu.. fattar inte detta så halv 7 så hoppade jag upp ur sängen o va jätte pigg vilket jag älskar när de e så :D.. så skulle jag vilja ha de varje morgon hehe

sen bjuder jag på en kass bild på mig själv :P

men ser ni hur pigg jag ser ut när jag myser under filten framför datan o kollar på tv:n

2 kommentarer:

  1. Hejsaan! Tack så hemskt mycket!!

    Din blogg ser också väldigt intressant ut!! JAG älskar alla bloggar som innehåller familj och djur.. Är sååå trött på Modebloggarna (läser inte en enda modeblogg kan jag säga) USH & TVIII!! SÅ det är jättekul när folk kommenterar hos mig för då uppfinner jag helt plötsligt nytt att läsa!! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hatar modebloggar jag med.. men visst jag kan komma med något fint inlägg på sådant jag köpt men oftast så e de till barnen då :P hehe

      Radera