torsdag 8 mars 2012

klänning

igår så köpte jag min bröllopsklänning :D wiie den e jätte fin o den satt på mig som den va gjord till mig.. men hon jag köpte den av va hur snäll som helst. hon skickade även med skorna till den som passade mig, sen skickade hon med alla placeringshållare som va formade som små hjärtan :D sen så fick jag även tårtdekorationen som ska stå högst upp på tårtan för bara 1000 kronor.. de e helt sjukt och så behöver jag köpa band till klänningen efter som de e en axellös klänning o jag är rädd att tuttarna ska trilla ut.. heheh.. men jag lägger inte ut någon bild på den.. de får bli en överraskning till bröllopet :D

men jag tar o slänger ut en bild på mitt förmiddags fika :D *en god kopp te*
sen så har min katt lekt lite med tuvas lekstuga hon fick i julklapp så nu e de inte mkt kvar av den :P hehe

o så slänger vi in en bild på tuva när hon är helt inne i tv:n

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar