onsdag 14 mars 2012

Rent hus

japp nu e de rent hur här hemma.. jag städade ju här hemma igår så dammsög henrik o tog disken.. sen så tvättade han klart huset utvändigt.. så nu e de rent inne och ute så nästa steg är att ta tag i mina rabatter som jag vill ha p urnorna.. rabatten kan jag fixa när som men ska gärna bli lite mjukare i marken.. sen ska de sättas lökar och blommor. de ska sås fröer i urnorna och i en rabatt ska jag se om de ska bli lite marktäckande.. sen så vill jag nog skaffa ett till land för lite morötter o så :D sen ska de upp lite buskar med med bär med :D så nu ska de upp massa gottit i trädgården.. iår blir de kanske inte bär men kanske till nästa år?! jaja man får se..


 elliot som kollar lite på tv

 Tuva är på G här hemma
 En mysig Ha NuNu
Rambou väntar på att gå ut :D

2 kommentarer:

  1. Bambo och Nunu :) ♥ saknar dom

    SvaraRadera
    Svar
    1. De kan jag förstå.. HaNuNu har blivit asmysig :P hon ska alltid ligga i tuvas fotölj o när hon kommer in när hon varit ute så går hon rakt in till tuva på golvet o slickar henne i pannan :P

      Radera