söndag 25 mars 2012

Urk

idag har de varit en låååång söndag.. dagen började med att göra klar altanen.. sen kom farfar mitt i det och så hade vi han här på söndagsmiddag.. sen körde sambon hem honom och handlade med grädde hem.. ja de e ju våffeldagen idag så de blev att man bjöd ner syster med familj på lite våfflor till kvällsmat :D mumma o nu har barnen kommit o säng e de ska jag  med nu.. men måste tala om att ägg de e inget man ska äta!! var av rubriken..  fan hunden vill inte ens vara nära mig :(

1 kommentar:

  1. Hahah! Ja det funkar alldeles utmärkt med att ligga sig platt! ;D

    Upp & ner vikt.. spelar roll, så länge man mår bra & är lycklig!! Eller huur! Sen har jag haft förhållanen där killar fullkomligt avgudad kurviga kvinnor!! Medan de själva varit vältränade Och jag mullig :P

    Alla är vi sexiga på våra alldeles egna sätt ;D



    Vad menar du med att hunden inte vill vara nära dig??!! Satt du & fes menar du?! hahaha :P

    SvaraRadera