fredag 23 mars 2012

ibland flyter det...

igår var vi ute och gungade lite igen.. tänk va kul det kan vara..
sen så kom pappsen hem o då blev de lite kaffe på altanen o tuva fick då ett digestive kex och mumsade på. sen gick gubben in o kollade upp lite priser på virke.. och då fick tuva leka lite på golvet.


Sen i natt så fick tuva sova i sitt egna rum och hon somnade på bara någon minut igår.. så de gick jätte bra för henne att sova själv.. så de kommer vi nog fortsätta med för hon har inte vaknat inatt häller.. de kan ju vara så att hon vaknar av ljud jag o henrik gör när vi sover.. och såhär skönt sover hon nu :D
sen så vill jag visa upp min stolthet jag lyckats med här hemma.. (Utöver tuva) jag här nämligen planterat lite äpple träd här hemma :D

Visst ser de fint ut :D jag e riktigt nöjd med detta :D
sen så har jag tagit kort på mig själv om va jag har på mig idag o anledningen är att denna klänningen jag har på mig tycker många är ful o så och dom skulle aldrig ta på sig den med mera.. men jag ÄLSKAR den.. tycker den e skitsnygg och skön o framför allt SOMRIG så.. såhär snygg e jag idag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar