torsdag 29 mars 2012

break i vardagen

igår så var jag ju ute med ett gäng tjejer vilket var helt underbart :D vi åt god mat. flamsade o skrattade vilket jag har saknat just det.. så de kommer jag följa med på fler gånger

men nu till lite vardag på detta med.. så igår hade jag två sjuka barn hemma.. eller aa tuva och elliot hade haft feber i förrgår men elliot fick vara hemma igår så han tjatade hål i huvudet på mig om allt och inget :P heheh sen när jag och elliot åt lite middag så fick tuva lite kex och när vi ätit klart fick hon äta klart sitt kex framför tv:n o då hade hon en helskön stil :P


 Och idag så försöker vi fånga Ha Nunu men de går inte så bra för då blir katten arg och "biter" henne i handen
sen så kan min dotter verkligen krypa nu.. hon e jätte bra på det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar