fredag 1 juli 2011

juli i dag :D

idag så ska jag till frissan. så kan hända att jag uppdaterar er med en bild lite senare i dag :P hehe.. men iaf min dag började med dragningar i linimentet eller hur de nu stavas :P gjorde ont som fan o då kom jag på att vi hade ett stycke barn i sängen för jag låg på kanten o henrik tryckte mot mig. men jag va för trött för att få han att bära in henne i sängen, han är nämligen inte den smidigaste på natten :P hehe men de kan man la förstå :P sen när jag fått somna om och lagt mig bra så drömmer jag en mardröm om att våran familj på 4 o ankis familj på 5, 2 hundar o en katt plus 2 extrabarn ska tränga sig in i våran lilla bil o dra på semester tillsammans.. varför vi inte tog olika bilar begriper jag mig inte på men med tanke på att vi har en bil för 5 så va de trångt som fan (kan ha att göra med att jag låg trångt) och jag fick skäll av henrik att jag behövde kissa o dricka vatten :P hahah fan va drömmar kan ställa till de ibland :P

sen kom henrik hem och åt lite frulle för han skulle till doktorn sen för att få någon skena han ska sova med på nätterna för att dom vill slippa operationen men de lär dom la inte få göra ändå. så när han åkte så ringde jag mamma o pratade lite sen så tog jag hand om disken och åt lite mat. jag har även packat barnens kasse med kläder o så som ska med hem till mamma.. och nu inväntar jag att gubben ska komma hem så vi kan åka o klippa mig. sen ska vi kanske handla lite till i kväll med, vi tänkte ha lite myskväll vid tv:n bara han o jag för en gångs skull. får se vad vi köper hem och myser med.. men de får la bli något gott.. tacos kanske ?! jaja får fråga va han är sugen på med :P heheh

ha de kanon så kommer de kanske en bild på frillan sen :P




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar