måndag 4 juli 2011

alltid ska de vara något :'(

Jag monterade ihop barnvagnen i dag.. eller aa jag försöker bli klar med allt så har plockat in en fåtölj i bebbens rum och satt upp massa barnböcker som man kan läsa för barnet sen :D och sist men inte minst skulle jag få ihop vagnen och allt går kanon jag fixar om den lite o så men inte att de går :( de visar sig att våran lift va för smal för vagnen och aningen för lång så de kommer inte funka att ha den där så.. jag ska ifs fråge henrik så jag inte gjort något fel men de kan jag inte tänka mig att jag gjort nämligen. plus att jag fick ta fram en sådan klädroller eller va man ska kalla de en man tar bort hår o så med från sina kläder.. för hela liggdelen va full med vita katthår så de va sedan mia o henrik hade den till tvillingarna men dom fick jag iaf bort :D så som de ser ut nu så måste jag fixa en lift eller så får jag skaffa en ny vagn till bebben.. har kollat blocket och hittat en fin vagn i lite bruna färger vilket funkar till en pojk så väl flicka :D så om de inte funkar så blir de ju att köpa en ny vagn o jag har redan hittat en jag gillar men henrik ska kolla lite på vagnen innan så de inte är felmonterat någon stans men liften verkar inte gå att få fast riktigt utan de blir fel känns de som :( så vem vet kanske åker o köper mig en vagn i mon.. för i dag ska vi till banarp och laga en gräsklippare vi köpt så vagnen får vänta tills i mon i så fall...

puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar