onsdag 13 juli 2011

BM igår :D

ja då va jag hos min bm igår och alla resultat var bra men eventuellt har jag växt lite mer än va kurvan visar men de blir nog kanon :D

sen så kommer kanske sannisen hit i dag med :D wiie hon ska nämligen med mig o henrik i helgen till finland. och ev ska vi köpa finlandsfärjans maskot som första gosedjur till bebbe :D men vi får se de :D men igår så va de exakt en månad kvar till beräknad BF så snart kommer min älskling ut..



hmm sen blev jag kallad för WT-morsa häromdagen vilket inte va snällt men jag tror han va avundsjuk på att han inte hade en fräsch och ung mamma :D

beskrivning av en WT-morsa:
* Röker, helst billigt skit som luktar fotogen
* Mamma mycket tidigt -det kan jag hålla med om
* Glider runt i träningsbrallor det står ”Sexy” i röven på
* Färgar håret men inte tillräckligt ofta
* Piercings, placering egal dock gärna i tungan så att hon läspar. -Läspar inte
* Ungarna är totalt oregerliga och beter sig som små apor
* Hon tar ingen notis om att barnen bryter mot alla gällande regler och normer oavsett plats
* Tatueringar, gärna i svanken, gärna tribals - tatto ja men ingen tribal!
* Tycker att ”Dennis-korv” och pulvermos är bra mat för barnen
* Pratar i mobilen jämt helst i kombination med första punkten
* Är oartig
* Sminkar sig med en roller
* Har Linda Rosing eller någon annan husgud som Britney på sig det har hon det inom en vecka
* Rör sig i flock med sina gelikar och deras terränggående barnvagnar (inte för att de någonsin är ute i skogen utan för att däcken ser fräna ut)
* Det allt för sällan färgade håret klipps lika sällan och ser ut som en golvmopp
* Barnen lystrar till namn i stil med Kevin, Nova, Star, Alamama eller Melvin.

2 kommentarer: