lördag 23 juli 2011

nervös

usch nu börjar jag bli lite nervös om jag ska vara ärlig. okej detta kommer att gå kanon men det är klart man har 1000 tankar hela tiden. så som hur vet jag att vattnet gått eller om det är förvärkar eller förlossningsvärkar jag har?! kommer jag klara av smärtan när jag föder eller svimmar jag. kommer jag spricka eller inte o så fall hur mycket kommer de bli.. hela tiden e de små saker som man egentligen inte behöver oroa sig för som ligger där o maler i huvudet. usch va trött jag blir på mig själv.. visst jag vill bara att bebben ska komma ut nu så jag får se min skatt :D men samtidigt så vill jag inte föda alls men de e lite för sent att tänka på nu :P och massa kvinnor har ju gjort detta innan mig o förr hade man ju inte äns utbildad personal till de utan de fick gå ändå där hemma i sängen soffan eller var man nu befann sig! så då borde ju jag klara de med lite smärtlindring och utbildade sköterskor. men det tillhör la graviditetens gång att ha lite småsaker att oroa sig för hela tiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar