onsdag 27 juli 2011

27/7

ja i dag är de onsdag och har sovit sådär i natt :( har nämligen haft värkar hela natten o haft de så nu i två dygn o dom vill inte släppa vad än jag gör. snart är det la dax att åka in men man får se dom kan ju avta igen. dom är inte regelbundna ännu och inte häller jätte kraftiga utan jag klarar mig ganska bra igenom dem genom att vagga lite o ta djupa andetag.

i mon funderar vi på om vi ska ta en sväng till öland och bada lite.. men vi vet inte ännu. mår jag som jag gör nu blir det nog inte men går det tillbaka så blir de nog en sväng iaf.. de ta ju bara typ två timmar dit så jätte farligt kan de inte va. men jag vet inte om jag orkar med det. men lite lugn o ro är alltid skönt så blir de inte öland så blir de en sjö lite närmare som man kan bada i. barnen tycker ju de e skönt o jag trivs ganska bra på stranden nu mera och slappna av lite :P hehe

nu så börjar de komma in lite bud på när bebisen kommer ut med :P min sambo säger att det blir nu på lördag :P så den 30/7 med andra ord. hans syster tror på den 25/8 vilket jag inte tänker gå med på :P hehe vad tror ni andra? mamma tror det blir snart precis som jag men vi vågar inte sätta datum riktigt :P heheh

ne ska la ta o vila lite kanske. så man orkar göra sig lite mat sen :P

puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar