onsdag 1 juni 2011

Fördriva tiden lite

Snodde denna av sannisen




1. Är du kär? JA

2. Har du snusat? En gång i tiden

3. Har du fimpat en cigg på nån annan? hehe jo de har hänt :P

4. Har du legat i sängen brevid en kille? Varje natt :P

5. Har du blivit dumpad? Jupps

6. Har du blivit slagen allvarligt? de med

7. Tar du droger? ALDRIG I LIVET!

8. Har du pussat en kille? jo de tror jag nog att jag gjort :P haha

9. Har du pussat en tjej? Ja

10. Hatar du någon? Ja

11. Älskar du någon? Ja många

12. Har några av dina vänner svikit dig? tyvärr ja

13. Har du djur? jupp de har jag. en hund o en katt o snart en till hund kanske :D

14. Har du legat bredvid en tjej i sängen? MÅNGA

15. Hatar du dig själv? haha ja de gör la alla ibland eller?

16. Gillar du orange? beror på va de ska va till :P

17. Har du haft/har oskyddat sex? haha e ju gravid :P

18. Har du nån sjukdom? jupp de har jag

19. Har du skämt ut dej för den du gillar? hmm frågan är om man kan de? men de har jag säkert :P

20. Har du en gris? Skulle vilja ha

21. Har du en plattång? ja men den används aldrig :P

22. Har du en bror? ne jag har två :P

23. Har du sjukt bra humor? tycker jag allt. men alla håller inte med mig :P hah

24. Är du brunett? sist jag kollade :P

25. Gillar du att stå i duschen flera timmar? orkar man inte med.

26. Tycker du om hästar? dom e fina o så men nja inte min typ av djur så

27. Har du en hund? jupp

28. Har du skilda föräldrar? dom va aldrig gifta

29. Har du gått på simskola? Ja de va något man fick gå med skolan på :P

30. Har du sagt bög till en kille? klart. jag har ju min lilla älsklingsbög ju

31. Har du sagt fitta till en tjej? nej de har jag inte

32. Har du fuskat? på vad ? :P (A)

33. Har du en teve på ditt rum? ja en i sovrummet en i vardagsrummet o en i barnens rum :P

34. Har du lunar? Lunar finns inte längre men jag har de nya LS8 :P

35. Har du MSN? Jupps

36. Har du en syster? ne jag har 4

37. Har du bruna ögon? Milerade

38. Gillar du att fota? Älskar de

39. Har du sett dig själv brinna? jag har råkat tutta eld på mig själv ja :$

40. Hjälper du dina vänner? Öhh dum fråga :S

41. Gillar du tacos? Vem gör inte de?

42. Tycker du att du är söt? ja de e jag :D

43. Har du dansat? Ja, dans e min favvo sport

44. Har du spelat fotboll? räknas de hemma på gården ?

45. Tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? upplevt den :P

46. Kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? vem kan de? inte jag iaf

47. Har du ätit sniglar? nja o vill inte häller

48. Äger du en locktång? HAHAH jag e nog den sista som skulle äga de :P

49. Gillar du att tugga tuggummi? ibland så :P

50. Borstar du tänderna varje morgon och kväll? ne de gör jag inte men varje kväll blir de nog iaf :P

51. Gillar du kläder? hmm ja ibland gör jag de..

52. Hatar du falska vänner? varför frågar man en sådan sak?

53. Gillar du att räkna matte? Gilla är synd o säga men e ganska bra på de när jag vill :P

54. Älskar du någon nu? ja o inte bara någon utan de e flera

55: Har du gråtit inför en vän? ja de har jag

56. Kan du sjunga? Ja de e klart jag kan men de e inte så rent alla ggr :P

57. Har du sett nån dö? ne inte så

58. Säger du vad du vill? Jupp

59. Är du stor? Klart jag e :D

60. Vad är ditt hela namn? Janni Delina Toll

61. Kan du tala spanska? Nej

62. Är du kortare än 1.60? Nej

63. Älskar du sommaren? Ja

64. Älskar du vintern? NEJ

65. Brukar du plocka svamp? Ja

66. Brukar du sjunga när du är i duschen? Nej

67. Har du hoppat ut ifrån ett fönster? Många ggr

68. Har du mer än 3 par mjukisbyxor? Inte längre :P

69. Gillar du att städa? usch o fy

70. Gillar du att sova länge? nja beror på va man menar medlänge?

71. Har du vart med om en olycka? Många

72. Är du förvirrad? Ibland

73. Har du mer än 6 par byxor? Ja de har jag men kan inte ha några typ :(

74. Har du förlorat en vän? Ja men de va dens eget fel

75. Gillar du att shoppa? Ibland

76. Har du varit i paris? Nej men skulle vilja

77. Gillar du ormar? Nja beror på

78. Klarar du dig själv? tycker jag

79. Har du lagat mat? HAHAHA ja verkligen

80. Är du klantig? ojojoj jag ska inte ljuga. tror de finns en som är like klantig som jag o vi är värst :P

81. Har du foppatoffler? Ja varje dag :P

82. Har du mer än 20 låtar på din data? Ja blir lätt så

83. Sminkar du dej innan skolan? Går inte i skolan längre men sminkade mig inte när jag gick i skolan :P

84. Har du träffat en kändis? jupp. björne i bjärnes magasin :P haha

85. Har du mer än 7 par nagellack? Ja

86. Har du busringt? Japp många ggr

87. Har du skällt på din syster? Ja

88. Har du en vän som skiter i dig? aa de har jag

89. Har du velat göra saker men vågar inte? hmm vågar inget o gör allt :P

90. Sover du med nått gosedjur? hmm min sambo får offra sig som gosedjur :P

91. Har du åkt nånstans utan att du får? hmm många ggr

92. Vill du bara bort ibland? Ja

93. Har du tältat? Ja tyvärr

94. Har du bränt dig? Japp både i sol o på varma saker

95. Har du lekt med levande ljus? Ja (6)

96. Har du lekt anden i glaset? ja men de funkade inte då

97. Skäms du ibland? ne varför skulle jag ?

98. Bor du i skåne? Nej men har typ gjort de :P

99. Gillar du hip hop/rap musik? aa

100. Är du på sista frågan nu? Nej men önska jag va de :P

101. Är du singel? Ne sambo o gravid :D

102. Har du åkt flygplan nån gång? Japp till kreta o turkiet :D

103. Är du romantisk? ganska

104. Är du blyg? nja lite kanske men de e 5 min med nytt folk :P

105. Har du svarat på alla frågor? Ja de har jag











Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar