onsdag 29 juni 2011

20 frågor om lilla mig :D

1. Tre saker om dig själv du är stolt över:
Min kreativitet, optimist och nyfikenhet.


2. Som vän är du?
Lojal, uppmuntrande, problemlösare.. hmm


3. Är du bra på?
Måla sticka hmm ja lite av varje :P


4. Är du avundsjuk?
Sällan


5. Öl och pilkastning eller discomusik och dans?
dans e min grej :P


6. Tränar du? Isåfall vad och hur ofta?
HAHAH ingen ide att ljuga.. den största träningen jag har nu för tiden är att komma upp o ner från golvet/möblerna


7. Det första du gör på morgonen?
brukar vara att äta frukost vid tv:n 



8. Hemlig “förälskelse” – typ skådis eller annat “oskyldigt”?
hmm ne har nog kommit över sådan men ska man ha någon så e de la Robert Pattinson. 


9. Pratar du med dig själv?
nja pratar med mina djur o med bebisen i magen :P 


10. Mest märkbara tantvarning?
hmm vet inte.. 



11. Vad skulle du vilja göra mer på din fria tid?
Älskar att resa men det gör jag ifs en hel del redan. så jag vet inte, umgås med kompisarna kanske?



12. Något nytt projekt på G inom snar framtid?
Antagligen en spa-weekend i danmark



13. Nåt du SKULLE VILJA göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med?
svår fråga men antagligen så kommer man hinna med eller ta sig råd till o göra de man vill om inte annat när man slutar med jobb o barnen e vuxna :D 



14. Det bästa med att ha barn:
 dom ser till att du aldrig är rastlös :D man har alltid något att göra när man har barn om det inte är att aktivera dem så ska det tvättas, lagas mat och städas :P sen är det stort att älska någon så mycket som man kan göra med sina barn 



15. Är du pinsam ibland? När?
hmm är la alla? men man får bjuda på sig :P



16. Person som du avskydde i skolan?
vet inte om jag ska vara ärlig. ifs så va de en lärare jag inte gillade men de ska man kanske inte skriva ut här :P


17. Hångel på första dejten?
hmm de e lite olika men jag o min sambo väntade till andra dejten :P



18. Din bästa killkompis?
hmm killkompis.. de måste vara Thomas. ifs så har jag ju min älskling men kompisar o sambo e inte riktigt samma sak så måste vara Thomas  


19. Vad gör du på helgerna?
beror lite på. ibland har vi ju barnen så blir de lite småsaker som roar dem o när vi är själva så tar vi de lugnt o rår om varandra lite :D


20. Livsdröm?
jag lever i den nu :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar