onsdag 29 juni 2011

Frissan

Ringde som en galning till frisören innan midsommar men de fanns inte en ända som hade tid då :( men nu så fick jag för mig o ringa i dag o tog en frisör på hitta som såg okej ut :D eller nja snarare som jag visste vilken gata det låg på :P heheh men på första försöket så fick jag napp och tillomed en tid jag ville ha.. tänkte nämligen ta de på fredag eller nästa vecka. det blir lättare när man inte har barnen att ta sig in och fixa med sådant. så på fredag klockan två så sätter dom saxen i håret på mig :D

i dag blir de ganska lugnt.. ska göra lite middag bara o så tänkte jag att jag ska gallra ur en buske som jag inte gillar :P heheh o den har blommat över o så nu så nu kan man beskära den lite så den inte tar upp halva trädgården :D

hoppas ni får en kanon dag :D puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar