onsdag 14 november 2012

Värkar

Usch dessa värkar börjar jag bli trött på :( har nästan ont hela tiden men jag står ut med smärtan. vissa gör lite ondare så man får andas lite mer men annars är de inte så farligt. känns ungefär som kraftig mensvärk o när jag hade värkar så trodde jag ju att jag skulle gå sönder när jag gick med tuva.

sen blir det ju inte bättre av att man är trött.. i natt klockan 2 fick tuva för sig att hon skulle minsann äta :( bara att gå upp o ge henne välling. sen så skulle hon ha igen vid 6 men försökte få henne att somna om men inte så klockan 7 fick jag göra välling till henne. o de räcker ju inte utan jag vaknar ju av värkar 5-6 ggr natten och så ska jag kissa 2 ggr med så från 22 till 9 så har jag varit vaken 10 ggr :(

så ser ett CTG ut när man har en lättare värk. 28 är styrkan på värken vilket är litet, eller jag tror det iaf hehe :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar