fredag 30 november 2012

nyfiken!!

Jahopp nu är nedräkningen nere på ensiffrigt. 9 dagar kvar tills jag är beräknad men än så länge är det ingen som tror jag går till sista dagen :D så vilken dag som så kan det komma en liten kille till världen :D åhh va jag längtar o tänker nu. kommer han likna mig eller henrik, troligtvis mer lik henrik än mig men ändå, han kanske blir brunett som jag eller brunögd eller kommer han vara en kopia av sina syskon, kommer han se ut att heta Texas eller kommer de bli något helt annat? kommer förlossningen starta på natten eller på dagen?.. kommer det går fort eller bli utdraget? kommer han vara stor eller liten? vad kommer han att väga? så många frågor som snurrar i skallen o snart får jag svar på dem alla.

nepp nu får det gärna bli avklarat så jag får träffa honom hehe. inatt låg jag med värkar så har knappt fått sova men de har gått bra ändå :D trodde dock de skulle bli inatt men icke! så nu är det bara att vänta, se om de hjälper att plocka upp allt julpynt idag.


julgranen får dock vänta tills någon dag innan jul hehe. men adventsgranen ska upp ute iaf! den lyser upp det så fint på morgonen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar