torsdag 22 november 2012

jul problem

Jag sitter ju och pratar med ett gäng trevliga mammor på facebook och en hade frågat om vad man ska ha på sig på julafton :O helt normal fråga men va fan ska jag ha på mig? henrik har de ju så lätt med ett par snygg byxor o skjorta men jag.. jag funderar allvarligt på att köpa en julklädsel som man kan ha varje år lite men just nu har jag ju inget och det är inte lätt att köpa något innan bebisen är ute häller o orkar jag verkligen  åka och handla innan jul när han kommit ut?

alla andra har problem med vad de ska köpa i julklapp. okej jag har inte handlat till henrik men ska göra det när jag får pengar. så får jag se om jag hittar något bra som han kan behöva o så :D
men julklappar till barnen  vet vi exakt vad de ska få och mycket är redan inhandlat med. men mina kläder hur ska man göra?!?!?!!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar