tisdag 27 november 2012

underbara djur

Jag tycker det är så underbart att mina djur är så snälla. Tuva kan göra vad hon vill med Rambou gillar han inte något så går han bara iväg. men det är sällan han behöver gå iväg efter som att Tuva är snäll mot djuren, De är Nuzzan som kan bli sur lätt. jag vet hon har lite dåligt humör :P heheh men de e när tuva är på henne o ska klappa henne när hon är trött eller så. då kan hon ta tassen o slå till tuva lite lätt men de brukar inte vara så farligt, ibland kan hon få ett litet sår men inget allvarligt. Tuva brukar inte bli ledsen när de händer så de kan ju inte vara så farligt :D


Och så får man bjuda på en liten magbild med kanske.. vecka 39 ju kanske sista bilden ni får se :D

Bilden till vänster är när jag gick med Tuva o den högra är från nu. lite skillnad kan jag se på magarna :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar