tisdag 22 maj 2012

Nu mera Fru Lindell

måste ju uppdatera lite om mitt giftemål i lördags.. japp numera heter jag Delina Lindell istället för toll vilket känns helt okej :D jag är jätte lycklig att jag fått gifta mig med en så fin man :D vi var jätte nervösa när vi skulle gå fram men sen gick allt av rena farten :D sen blev det god matt, lite tal och MASSA presenter. jag stal en bild av Gina så ni skulle få ett kort på bloggen då jag inte fått hem mina kort ännu men de ska snart fixas :D

Så här vackra var vi på våran stora dag..

2 kommentarer:

  1. Grattis frun :) Att vara gift är speciellt, och det är roligt att säga "min man" och "min make" och sånt :)

    SvaraRadera
  2. åh vad kul att se ett foto på er! Jättefina!!! Förstår om det var en känsloladdad dag för alla inblandade :-)
    kram

    SvaraRadera