tisdag 8 maj 2012

bara för att jag måste

okej jag vet att de kanske inte är så viktigt men för mig är det de :P jag vill bara skriva av mig lite om hur jävla mycket jag älskar min underbara blivande man. det är inte äns 2 veckor kvar innan jag o min älskling delar efternamn :D de ska bli så underbart att få vara gift med honom.. jag skulle inte vilja leva utan honom någonsin. jag saknar honom när han är på jobbet och hatar att vi måste sova för då missar jag ett par timmar med honom.. visst man måste sova men jag önskar man slapp så jag fick lite mer tid med bara honom! han e världens bästa man helt enkelt...


1 kommentar:

  1. men vilket fint inlägg <3
    önskar stort lycka till på dagen D eller en spark i baken och det är bättre!

    sv: ja att vara vaken mitt i natten och trösta skrikiga bebisar kanske inte är så charmigt efter ett tag haha!

    kram johanna

    SvaraRadera