onsdag 18 januari 2012

Usch så trött man kan vara

Idag e jag astrött men de har flera faktorer som e inblandade. i natt så vaknade tuva en gång för att hon ville ha tutten, sen vaknade jag o va tvungen o kissa.. sen vaknade tuva o ville ha mat kvart över 5 på morgonen!!! jaja sen la jag mig o gosade med henrik o så ringde klockan o han gick upp så fick jag med gå upp o hjälpa tindra... sen kunde ju inte jag somna om.. sen har in älskade skatt feber i dag efter sprutan så de har gjort henne grinig så vill hon inte riktigt äta.. o de gör att hon gråter o har sig o de har gett mig skallebank :( men de går ju över.. sen till råga på allt pajade min torktumlare idag :( så just nu vill jag bara sova men de får jag inte för jag ska vika klart min tvätt o så kommer snart barnen hem o tindra har med sig en kompis hem idag med efter skolan så de blir fullt upp i kväll med.. så när de ska hinnas med att vila de vet inte jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar