onsdag 25 januari 2012

The Big Story

Nu tänkte jag ta the big story :D


Jag och henrik träffades i september 2010 skulle jag tro det var.. då allt började på internet som nästa alla relationer gör idag. sen så tjatade han som fan att vi skulle ses efter som vi bodde så nära varandra o jag va svårflirtad heh.. men efter många om o men så lyckades han övertala mig om en promenad i byn så jag kunde rasta rambou på samma gång o så hade jag ju lite beskydd så sätt :D... så var vi nog ute i två timmar o gick o pratade o de va jätte trevligt. sen när vi kom hem till mig igen så sa jag att jag kunde följa han hem så gav jag honom en kram innan jag gick hem så bestämde vi att vi skulle ses nästa dag med.

Dagen därpå så kom jag ner till honom och vi drack lite kaffe och så bjöd han på lite kaka med. så satt vi o pratade om allt möjligt så frågade han mig om jag hade något emot om man hade "lite" hår på bröstet.. självklart svarade jag nej o då kom de fram att de va ganska mkt så de slutade med att han va tvungen att visa sin bringa vilket va i underkant att säga att de va en hel del för de va så sjukt mkt men de kunde jag ju inte erkänna att jag tyckte.. sedan satt vi o kysstes lite o så satt jag här hemma till sent in på natten innan jag gick hem vilket gjorde att jag fick lite dåligt samvete efter som han skulle jobba dagen där på..

Så dag nummer 3 så bjöd jag hem han på en middag och jag avancerade med kantarellgryta och efter de blev det lite kaffe och så slutade det med att jag sa att han kunde sova över om han ville det heheh ni kan ju få gissa vad som hände (A) haha sen när klockan va typ 2 på natten så tyckte han att de va dax att sova o så kallade han mig för älskling o jag fick panik och fick gå upp o röka haha

Sen så tog det ett par dagar innan vi träffades igen så fick jag även träffa Tindra och Elliot och vi åkte o badade.. sen så umgicks jag o Henrik lite till o från o visste inte riktigt var vi va o så men tillslut den 23 oktober så frågade henrik mig "vill du bli tillsammans med mig" vilket var de gulligaste jag hört och jag började skratta för jag blev så paff :P sen tog de inte lång tid den ca 19 nov blev jag med tuva. Tindra tjatade om att jag skulle sova över o gjorde de en gång sen sov jag aldrig mer i lägenheten. o den 1 dec var jag adressändrad ner hit och sedan har livet bara gått vidare.

Vi förlovade oss den 23 mars 2011 i Isaberg på påsken :D o det var kanon mysigt vi åt en god middag. grillade. rambou badade i sjön o de va riktigt varmt den helgen

Den  13 augusti 2011 födde jag Tuva och hon är mitt allt idag. när hon föddes plågades min stackars älskling i 68 timmar då jag skrek var 3-4 minut pga värkar men han var stark o stannade vid min sida även om han ville ge upp..

Den 5 maj pratar vi om att gifta oss vilket jag längtar så jag kan dö till.. då kommer jag för alltid vara med Henrik och bära hans efternamn o alla kommer se att de e vi för gått.. jag älskar verkligen min familj o jag kunde inte fått de bättre.. jag har Världens snällaste man.. en underbar dotter världens bästa bonusbarn som jag älskar jätte mycket..


Jag trodde aldrig jag skulle träffa en så bra man som jag gjort utan var dömd att leva med "skiten" o vara singel hela livet. men ack så fel jag hade och det är jag glad för

Nu har ni fått höra The Big Story om mig och Henrik hur vi träffades o hur allt gick till..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar