torsdag 5 januari 2012

lista


Hittade denna i en annan blogg så tänkte slänga ut den jag med :D

DIG
Mig själv med tre ord: Snäll, mamma, gosig
Jag ville bli när jag var liten: kock
Är du kittlig: Jaaa
Mitt rum kan beskrivas som: hmm hus men de e fint
Spelar du något instrument: nepp men försöker mig på piano
Något du absolut inte äter: sådant jag inte tål o bruna bönor
Vad sa du senast: ”jag är med hungrig”
Det här är jag bra på: Komma på saker till barnen
Brukar du svära mycket: de e olika men försöker låta bli
Vad vill du jobba som: i affär
Gillar du att sjunga: Ja
Gungar du på stolen: Nej
Vilken hand håller du gaffeln i: olika
Anser du att du är stark: om jag e arg i jag de
Använder du knark: verkligen inte dricker ju knappt
Tänker du någonsin pierca eller tattuera dig? Har en i tungan o tre tattoos


FAVORIT
Färg: rosa
Mat: gryta
Låt: Massa olika
Ämne: barn omsorg
Plagg: klänning
Skor: foppa
Ställe: i min älsklings famn
Tidning: kors och tvärs
Film: Twilight
Bok: vet ej


SENASTE
Person som sovit i din säng: min sambo
Person som du pratade med: sambon
Person som du gick på bio med: sambon –stig-helmer story-
Person som du gick på stan med: sambon
Som du skällde på: skäller aldrig
Låt du hörde: minns inte
Film du såg: the ugly truth
Kram: sambon
Puss: sambon
Känslan: hungrig
Resa: nässjö
Glädje: Tuva
Dröm: att tindra va sjuk
Person du träffade: elliot när jag sa got natt
Pratade i telefon med: Anki
Personen du fick sms av: Sambon
Gången du åt 7-eleven korv: 3 år sedan i gbg tror jag
Gången du var utomhus: idag när jag hämtade posten
Hela din familj åt middag tillsammans: nyss
Saken du köpte: MASSA MAT

VÄNNER
Har du en bästa vän: nja min sambo e ju min vän med men de e inte samma sak
Vem säger du allting till: sambon så klart
Vem förstår dig allra bäst: vet ej
Vem kan du inte leva utan: TUVA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar