måndag 16 januari 2012

listan

FAKTA

Smeknamn: Älskling
Födelsedag: 9/12
Bor: Bodafors
Arbete: Mammaledig


FAVORIT

Färg: Baby rosa o baby bl
Plats: Ï min älsklings famn
Drog: Henrik är som en drog för mig ;)
Fordon: Båt
Affär: Dollar store
Serie: vet ej
Café: Lands


BRUKAR DU

Titta på dig själv i spegeln: ja då
Gnälla: Sällan men alla gnäller la ibland
Drömma mardrömmar: nja
Sova: varje natt
Drömma sexdrömmar: ganska ofta
Försöka vara annorlunda: hmm är mig själv alltid
Klä dig i svart: nja inte så mkt längre
Ha sex: JA
Lita på folk: jag e godtrogen av mig


NÄR

Åt du senast: ved 12
Köpte du något senast: häromdagen
Svor du senast: minns ej
Sjöng du senast: gör jag varje dag så innan skulle jag tro
Klagade du senast: igår när folk bara sket i att komma på dopet utan att säga till
Är det sommar: maj-okt


VEM

Saknar du: Henrik
Kysste dig sist: Henrik
Gjorde dig riktigt glad senast: Tuva
Fick du sms från senast: henrik


HAR DU

För många vänner: Nej
Tvångstankar: nepp
Någon annan psykisk sjukdom: nepp
Färgat håret: Japp
Brutit några ben: Ja
Några piercings: Ja i tungan
Egen dator: Ja
Gjort bort dig rejält: Ja mååååånga gånger
Bra självförtroende: jadå
Kysst någon: Ja hihi
Köpt kondomer: nej inte behövt de (A)
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja till sambon o tuva
Varit kär: Jaaaa
Blivit kär i någon på nätet: nja på sätt o vis
Dumpat någon: Ja typ 2 ggr
Blivit dumpad: Ja många ggr
Varit otrogen: Nej!!!


HUR

Går du: med benen
Mycket pengar har du: så de räcker iaf
Ofta diskar du: sambons jobb så en gång i veckan kanske
Ofta städar du: en gång i veckan hjälps vi åt
Ofta träffar du din familj: dagligen


ÄR DU

Förstående: ja de tycker jag nog
Öppensinnad: Ja..
Osäker: ne inte vanligtvis
Blyg: lite i början men de e inget som stör så..
Smart: beror på va man Jämför med knappast Einstein
Pratglad: JAAA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar