måndag 23 januari 2012

Måndag hela dagen lång

Japp idag e de måndag.. inget ovanligt med de:P men tänkte ta o uppdatera lite.. igår va vi på dollar store :D och jag fick lite nya strumpor o strumpbyxor till tuva.. även en massa annat.. men idag så vaknade tuva lika pigg o glad som hon brukar så jag fick gå upp o göra lite ersättning till henne.. sen klädde jag på henne o såg att hennes hängselbyxor va lite korta i benen så nu e de sista gången hon har på sig dem :D sen skulle jag äta lite frukost.. tog rostat bröd o de låter ju lite när man tuggar

 Men just nu har hon lagt sig till rätta o försöker somna :D

Så söt e hon men man ser hur trött hon e.. men hennes hund e lika trött o kissen bryr sig inte så mkt hon vill bara vara där jag e så just nu ligger hon o spanar in mig när jag skriver :P

Sen funderar jag på om jag ska packa i dag eller i morgon då jag åker till mamma på onsdag efter som min gubbe åker till sälen.. usch kommer vara jobbigt att vara ifrån honom så länge :( men man behöver sakna varandra lite ibland med tror jag.. så man kan stärka sin relation :D

sen så fick tuva göra sitt första handavtryck igår,. köpte hem färg på dollarstore till detta så nu är de insatt i hennes album om de första året :D så här blev de
nu så e de bara den första locken jag klipper från hennes hår som ska in där med på den sidan men hon har ju inte mkt till hår ännu för det :P heh men de kommer de med :D

ne detta får vara nog för idag.. puss o kram alla mina bloggföljare :D

2 kommentarer:

  1. sv: TACK :D Känns kanon! Men undrar lite hur man räknar, för vissa räknar 19+0 = 20 och vissa räknar 20+0 = 21 vilket är det? :)

    SvaraRadera
  2. sv: Är så glad att jag skrev upp mig och gick. De har haft denna grupp i Borås i 3 år tror jag :)Var så efterfrågat. Nu är vi en grupp på 7, och det ärstörsta gruppen de haft :)

    SvaraRadera