måndag 20 januari 2014

virktagen

 Man måste börja med något och det fick bli en grytlapp först tänkt till syster men efter som jag inte har garn så de räcker till en till får tuva den
 en prinsesstårta
och en kanel bulle

detta var superenkla saker att göra. tårtan var lite mycket räkna men de gör inget. och tanken med detta är att tuva fyller ju 3 om 7 månader och då ska jag ha ett helt kakfat och ca 4 sorter av varje utan tårtan de får nog bara bli en och kanske lite prinsess bakelser med. men vem vet jag kanske fastnar i detta så det blir massor, bullarna gör man på 45 min ca så de kan man göra ett par stycken på kvällen när man kollar på tv. så får jag se vad mer jag ska ge mig på men nu ska jag göra klart alla bullar innan jag ger mig på fler saker, dock ska jag nog variera smaken i dem lite, inte bara kanel, kanske blåbär, hallon eller lakrits?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar