tisdag 14 januari 2014

första dagen på skolan...

... var helt okej.. jag har redan skaffat mig lite vänner och nu har jag kollat över schemat med så ska prata lite med dagis om detta.. men detta kommer nog att bli kanon bra. 2 av böckerna behöver jag tills på måndag o en bok kan vänta något halvår men känner en som säljer detta så ska se med henne först o så fall köper jag alla på en gång, varför krångla lixom, så nu har jag fyllt i mitt schema vilka dagar jag ska gå o vilka tider men vågar inte fixa med dexter innan jag pratat med dagis om hur det funkar med hemma studier?! om barnen får vara på dagis eller om jag ska ha dem hemma då, för så fall blir det jobbigt att studera. men detta känns jätte bra o de kommer inte vara så jobbigt att gå i skolan då det bara är 2-3 dagar i veckan jag ska gå men desto mer att göra de dagarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar