måndag 13 januari 2014

13 januari

ja idag så har jag börjat dagen med att få iväg massa barn till skola och dagis, sen när jag kom hem packade jag en kasse full med gamla leksaker som jag gav till Bodil så barnen där nere får lite nya leksaker. så efter det var det lagom att gå till läkaren och där fick det bli massa prover, antagligen har jag gikt i fingret så får se va jag får ut av detta! hoppas på gikt de är ju lättare att behandla än många andra sjukdomar.
sen när jag kom hem gjorde jag lite nudlar till lunch och sen plockade jag ner alla julstakar och dammsög huset, ett gäng maskiner tvätt är med avklarade så nu tänker jag vila lite innan det är dax att hämta barnen på dagis och fritids.. och i morgon är den stora dagen då skolan börjar. så imorgon klockan 10 börjar mitt nya liv med allt vad det innebär! så ikväll är sista kvällen jag lägger mig som sysslolös sen har jag med något vetet att göra som jag tjänar pengar på! då jag inte får tag på jobb så är det vettigare att utbilda sig till ett bra jobb så jag med kan dra mitt strå till stacken :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar