onsdag 22 augusti 2012

onsdag

idag är det onsdag och massor ska ske. vi började dagen här hemma med att fixa lite smörgåsar och en flaska välling innan det bar av upp till Bodil efter som öppna förskolan börjar idag. då så firades tuva efter som hon fyllt ett år under lovet. så då fick hon hem ett troll och så fick hon ett hårband som självklart mamma råkade tappa på vägen hem :( de va så fint med en rosa rosett i. men jag får la köpa lite sådant till henne i julklapp kanske?!

sen så när vi gick hem så handlade vi lite mjölk och sen blev det att gå hem, då stötte vi på "Sam" och hennes dotter så blev vi stående och pratade lite vilket alltid är lika trevligt. sen efter en stund så gick vi vidare hem så fick tuva gå och lägga sig för hon var jätte trött.

sen har FK ringt mig idag och sa att de blivit fel i systemet.. KUL :S men hon kunde fixa det ganska lätt men var tvungen att fråga så det var okej för mig att vi gjorde så. o självklart var det bättre att göra så än att bli återbetalnings skyldiga!

så nu väntar jag på att tuva ska vakna så att hon kan få i sig lite mat för om ca en timme kommer Anders och hämtar oss för jag ska till MVC och lyssna på bebisen :D underbart, och då ska Anki ha Tuva lite så jag får lugn och ro, så blir det bara att åka hem sen. han inte planerat in mer i dag men tycker nog allt att de räcker :D hehe

Ett kort på tuva som är taget för exakt ett år sedan. oj så liten hon var..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar