torsdag 16 augusti 2012

Här hemma äter vi äpplen

hehe japp här hemma så gillas det frukt av alla dess sorter men tuva ÄLSKAR äpplen men jag har inte velat ge de då hon oftast sätter i halsen på de så hon har fått små bitar. nu satt hon och drog i fruktskålen så jag tog och gick iväg och fixade ett äpple till henne o skar i lagom bitar som hon kunde tugga men ändå plocka med själv och så utan skal men när jag kommer tillbaka så har hon hunnit hitta ett annat äpple och detta står hon och gnager i sig med skal och allt.. hehe så jag ska nog inte oroa mig för äpplen mer verkar ju som hon klarar de ganska bra själv.



så dom småbitarna mamma fixade dög minsann inte. hon kunde ju äta äpple själv så min hjälp behöver hon inte.. nu har jag ifs skalat äpplet, jag vill ju inte ha en hjärtinfarkt men hon ska få större bitar sedan som jag kan ta med när vi åker buss och så.. tror det är ganska bra mellanmål eller om man blir lite småsugen när man är ute och åker eller kanske ute och går :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar