torsdag 2 februari 2012

Torsdag

idag e de torsdag igen och de e första gången jag skriver i februari.. så nu ska vi se va som hänt denna veckan.. i måndags skrev jag men i tisdags så var jag typ barnvakt.. hämtade elina på dagis sen kommer vi bara hem så kommer anki o anders :P heheh men då fick alla barnen leka lite så tog vi en kopp kaffe hehe.. sen så igår så hade tindra och elliot simskola o de går visst jätte bra.. så satte vi in tuvas nya stol i bilen då den första har blivit för liten :P.. och idag har jag satt upp tuvas natt lampa på hennes rum.. ska bara låta skalet torka så jag kan sätta på de med sen ska jag ta kort på de.. sen så kollade tuva lite på musses klubbhus .. såhär söt va hon då hehe










så ska jag bjuda på ett fint syskonkort med


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar