tisdag 28 februari 2012

öppna förskolan

idag så har jag och tuva varit på öppna förskolan och kollat in det.. så när vi kom dit så visade Bodil mig runt och hur man skulle göra o så.. sen så när de va klart så fick Tuva göra handavtrycks tavla :D mys ungen min så de blev en blå hand o en röd hand som blev inramad. sen så efter det satt jag och pratade lite med de andra mammorna och sen var det samling o då sjöng vi lite o ett par av låtarna kunde jag sjunga med i o vissa hade jag aldrig hört men vi gjorde så gott vi kunde.. sen gjordes de tavlor som barnen fick sätta klistermärken på som man får med hem när terminen är slut och så får man se hur många gånger man varit där :D sen var det fika o när barnen fikat färdigt blev det lek o då valde Tuva att sova lite heheh.. så blev det massa planerat att man ska ut på restaurang med de andra mammorna, sen en tjej middag o lite annat mysigt.. detta gjorde verkligen gott för mig så jag ska fortsätta där för jag blev på så mkt bättre humör av att gå dit..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar