onsdag 29 februari 2012

hemligheten

Nu ska jag berätta den stora hemligheten för alla kvinns där ute.. såhär är det.. alla pratar om hur bra det är att vara gravid, men tyvärr så ska du få en smäll i ansiktet.. de kan vara bra men nästan alla får något problem man mår illa, är orkeslös, har halsbränna, spyr som ett såll man har foglossningar och ont i fötterna och hormonerna flyger iväg som bara den... sen så ska ungen ut på det med o säger någon att de gör inte ont så ljuger dem för visst gör de ont men jag tyckte de värsta va förvärkarna för de tog så lång tid för mig sen när de sista skulle till så hann du inte tänka på hur ont de gjorde innan de va klart.. o då är allt kanon en liten stund o man är bara lycklig.. sen kommer nästa moment. då man ska ta hand om barnet vilket innefattar massa sömnlösa nätter och massa tårar o nu pratar jag inte barnet för de kommer vara ledsen o du kan inte trösta det och då så börjar man gråta för de istället :P heheh sen ska man jaga på dem när de kryper o går så först går man i 9 månader för att vara lycklig som fan efter sen så ska du plågas i 18 år tills de att du kan släppa taget lite iaf.. men jag lo9var det är verklige värt det :D

bjussar på en försöka krypa bild med :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar