fredag 3 februari 2012

HATAR

Usch va jag hatar att vara sjuk :( vaknade inatt med en igenkorkad näsa :( usch finns inget värre.. just nu värker de vid näsroten och i ögonen sen så värker de i öronen när jag väl får lite luft så jag kan andas :( men men bara att bita ihop. har ju en dotter att ta han om på dagarna så jag kan inte vara sjuk :P heh så idag blir de Alvedon och så funderar jag på en soppa med..
 Sen i eftermiddag så ska jag ha maten klar när gubben kommer hem då vi ska ta en tripp till malmö o handla däck :D så bli skönt att få komma ut lite.. så idag blir de bacon våfflor till middag så blir de nog lite snabbmat på vägen hem..

sen så har jag hittat en hund nu med som jag vill ha.. ska se om de finns en hane dock...

ne nu får de nog bli den där soppan o kurera mig lite..

puss o kläm ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar